53 Tutorial Tudung Yang Membuatkan Anda Kelihatan Cantik Menawan (Video)

Cantik tak Nealofa bertudung? Mestilah cantik. Nak nengok tutorial Naelofar Hijab? Check yang bawah sekali.

Haaa sekarang ni macam-macam style tudung ade kan? Dari Bawal sampai ke 2-3 muka gitu fesyen tudung. Kalau yang tak sempat nak belajar macamana nak padang tudung macam-macam style tu boleh cuba tutorial tudung kat bawah nih. Selamat Mencuba!

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

Bonus


Kata Cik Meow Sentap…
Cik Meow suka nengok adik kakak, makcik nenek pakai tudung cantik-cantik nih. Comel-comel je. Nampak ayu gitu.

Tapi ingat lah jugak, aurat tu bukan setakat pakai tudung je kan. Bab pakaian tu kene labuh. Bab perfume jangan kuat sangat.

Nanti Cik Meow bersin lah kalau bau perfume kuat sangat nih. Acchhummmm!!!

 

Share lah dengan kengkawan….