“Kenapa dia? Takkan kau nak kahwin dengan Shuib??” Siti Sarah kongsi perkenalannya dengan Shuib Sepahtu…

Siti Sarah melalui Instagramnya semalam telah memuat naik gambar di awal perkenalannya dengan Shuib yang menarik perhatian netizen. Malah, kapsyen yang ditulis oleh Siti Sarah juga membuatkan ramai followersnya sebak dan terharu. Menarik kisah mereka nih….

“Kita kenal tak lama, sekejap je dah nikah. Itulah jodoh. Masa nak nikah tu, I ingat lagi, you job pun tak berapa nak ada. Kadang-kadang risau juga. Tapi you bukan lelaki yang jenis tunggu job. Ada saja benda yang you nak buat untuk dapatkan rezeki.

Ingat lagi, you sanggup kerja jual ayam percik di bazar ramadan. Masa itu ramai yang cakap,

“Kenapa dia? Takkan kau nak kahwin dengan Shuib??”
Terus terang I tak ada jawapan untuk soalan itu. Cuma jawab dalam hati sajalah. Yang tahu (kenal) Shuib itu aku. Sampai ada yang kata Shuib pakai ilmu guna-guna. Hahaha!

Sekarang, syukur Alhamdulillah, berkat hasil usaha you. Orang macam you ni, insyaAllah rezeki banyak. Kerja tak mengelat, tak pandai curi tulang, tak suka burukkan orang, buat kerja bersungguh-sungguh, kalau tak tahu akan cari tau, berkongsi rezeki dengan keluarga (tak kedekut).

Semoga perkahwinan kita ini diberkati, dirahmati dan dipermudahkan. Setiap perkahwinan itu pasti ada dugaan. Tapi saya sayang bersyukur, terlalu ramai yang mendaoakan kami.

Syukur, syukur, syukur dan terima kasih. Hanya Allah yang dapat membalas jasa kamu semua.”

Sumber: Thereporter