Apahal budak zaman sekarang ni, terlebih ge.dixs pulak. Begini rupanya idola budak zaman sekarang? [Video]

Apahal budak zaman sekarang ni,
bang.ang tak habis-habis, tengok lah tu dorang buat ape, terlebih ge.de.x.s pulak.

Beginilah idola bang.ang budak zaman sekarang?

Dunia dah maju zaman dah berubah, begitulah konsep zaman la ni. Ada sahaja alasan supaya dapat menghalalkan cara. Budak sekolah zaman la ni tak macam dulu, dulu ada lagi batas batas nya pergaulan, ada lagu pemalunya, sekarang ni macam dah tak ade.
Masalah ini berpunca dari mak bapak, guru guru atau diri sendiri. Tak boleh kita salahkan 100% dari mak bapak, tak boleh kita salahkan 100% pada guru guru. So siapa yang bersalah dalam hal ini. Sama samalah kita fikirkan.
Tp masalah sekarang bukanlah mencari punca penyebab sesuatu itu, tetapi zaman sekarang ini, kita memerlukan cara mengatasi permasalahan ini. Kenapa anak anak pada hari ini semakin rosak, tolg lah jgn membangangkan diri.
Agak agak korang lah, dorang ni adab ade lagi tak? Ofcoz lah dah tak ade. Sebb maruah diri pun dah tak ade. Adab lagilah kan. Ops terkasar cikit. Marilah berdoa agar generasi la ni akhlak bertambah baik. Kerana mereka mereKa ini lah yang akan memimpin masa depan negara.
Moga Tuhan tak bagi bala teruk kepada kita, cukup lah sekadar dapat menginsafkan kita. Sekian

By KFRZMedia

Sila tonton video:

Sumber: dharian