JASMIN HAMID ‘SEMAKIN BERUMUR MAKIN BERGETAR’. TENGOK SENDIRI !!

“Semakin berumur semakin bergetah getah” jasmin hamid. Tengok la kat payuda nya.

Sekilas pandang macam anak dara lagi padahal sudah berumur, lihatlah telatah artis kita ni, penampilan yang mengalir kan air mata. Tak senang duduk pakcik pakcik kat rumah tu. Hahahaha

Ini baru seorang artis. Belum lagi artis artis kita yang lain. Sudah berumur tapi masih bergetah. Apa rahsianya?
Makan jamukah? Atau guna produk sejjat?

Siapa tak kenal dengan pelakon ini, agak popular jugaklah. Banyak membintangi drama drama. Dan mungkin juga filem di negara ini.

Duit ada, macam macam boleh buat. Jaga penampilan luar dan dalam juga.

Sepatotnye bila sudah meningkat umurnya kita lebih peka kearah menuju akhirat, bukannya masih lagi dengan keduniaan. Tidak kah elok mata memandang. Benarlah apa yg dikata, akhir zaman, macam macam perkara pelik berlaku, dosa dianggap biasa, pahala dianggap luar biasa nak lakukannya.

Jangan lah sampai bila dah terhantuk baru nak menyesal. Hidup didunia hanya sekali, akhirat kekal abadi. Carilah ilmu akhirat, insyaallah dunia dapat juga.

Ingatlah kubur memanggil manggil, bila bila masa sahaja nyawa akan diambil. Berusahalah kearah akhirat, biar lah kita mati semasa melakukan kebaikan.

Video ini bukanlah untuk mengaibkan seseorang, admin hanya menyampaikan apa yang perlu dibuat dan apa yang tak perlu dibuat. Sebagai pengajaran generasi masa ini. Tidak perlu ikut kabaratan sangat. Jangan sampai memakan diri.
Sekian.

Terima kasih

Sila tonton video:

Posted in: Viral