Cara Mudah Hapuskan Lipas Dalam Kereta.

Cara nak hapuskan LIPAS semudah ABC dalam kereta.

Selama ni kemain rungsing tengok lipas banyak ya amat dalam kereta.. kadang-kadang masa tengah bawak kereta , slamber je diorang berterbangan acah acah rama rama buat family gathering..
biasalah, family car.. kadang-kadang anak anak makan dalam kereta (gituwwww) jadi ini adalah faktor utama mengundang lipas-lipas kecik ni..

Bermacam-macam petua dan cara akak buat nak bagi lipas ni hilang, dari cara semburan air rebusan serai, rebusan pandan, beli semburan serangga, letak kopi,, semua tak jalan…. makin bermaharajalela lagi ada la..

No automatic alt text available.

So one day, jalan-jalan dekat giant supermarket.. (kat pasaraya lain pun ada jual ) jumpa racun pelekat ni… harga RM7.50 sahaja(ada 5 pelekat) .. letak dalam kereta selama 6-7 jam.. dan hasilnya 😱😱😱😱😱😱..

Puas hati!
Kredit: Maslinda Mansor

No automatic alt text available.


Kredit Video : Raja Lepak